Skip to main content

BLIK w naszym banku

15-11-2021

 

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS w Ozorkowie.

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Ozorkowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS w Ozorkowie (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play)

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS w Ozorkowie wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce) 

        obrazek_blik.png

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej banku Spółdzielczego w Ozorkowie.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

limity.png

 


                                       ulotka_4_pory_roku_page-0001.jpg